Jouw administratie weer op orde

Heb je stapels met onverwerkte of verouderde administratie liggen, en zie je door de bomen het bos niet meer? Ik help je graag om jouw administratie in Den Haag en omstreken te ordenen. Je zult al snel merken dat je meer rust en ruimte krijgt, zowel in jouw woning, jouw kantoor als in jouw bovenkamer.

 

Hoe gaat het in zijn werk?

Wij gaan samen letterlijk door jouw administratie heen. Geen enkele doos of map blijft ongeopend. Er zullen ook knopen moeten worden doorgehakt: wat kan er weg en wat moet er sowieso behouden blijven? Daar begeleid ik je graag bij. Ook gaat het met zijn tweeën natuurlijk een stuk sneller. Voordat je het weet heb je weer ruimte in jouw woning, maar zal je ook rust in jouw hoofd krijgen.

 

Ook bedrijven kunnen mij inschakelen als personal assistent. Ik help je om de orde te behouden. Zo weet je zeker dat belangrijke afspraken niet vergeten worden en dat er structuur wordt aangebracht in jouw dagelijkse bezigheden. Zo kan ik documenten vertalen, notities maken en actielijsten opstellen. Kortom; ik zorg ervoor dat alles in en rondom kantoor en/of jouw huishouden soepel verloopt.

 

Ik help je graag

Heb je ook het idee dat jouw administratie je boven het hoofd groeit? Wil je graag meer ruimte creëren maar weet je simpelweg niet waar je moet beginnen? Zet dan nu die eerste stap en schakel mijn hulp als personal organizer in. Laat jouw contactgegevens achter via het contactformulier , dan neem ik contact op zodat we vrijblijvend kennis kunnen maken. Je hebt dan ook de kans om eventuele vragen aan mij te stellen.