Virtual Assistant / Event planner

Ik help je met het ordenen of inplannen van belangrijke afspraken. Begeleid en ondersteun je bij besprekingen. Ik vertaal documenten, notuleer of stel actielijsten op, organiseer en breng daar structuur aan waar het nodig is. Ik help je om jouw administratie te ordenen en zorg ervoor dat alles op en in kantoor of in huis soepel verloopt

 

 

Virtual Assistant

 

Loop je achter de feiten aan? Ben je het overzicht kwijt wat prioriteit heeft en wat even kan wachten? Heb je hulp nodig om alles even op een rijtje te zetten? Kom je tijd tekort om de afspraken in te plannen die dringend gepland moeten worden? Ik help je om de zaken weer op orde te krijgen en kan de volgende taken voor je uitvoeren vanuit mijn eigen kantoor thuis.

 

Administratief/correspondentie

  • Facturen sturen;
  • Mails behandelen;
  • Voorbereiden van PowerPoint presentaties;
  • Maken van handouts/pdf’s;
  • (Nieuws)brieven opstellen en mailen;
  • Opzoeken/invoeren van gegevens;
  • Inplannen van afspraken/meetings;
  • Telefoonafhandeling;
  • Gegevens invoeren in een database/CRM.

Event planner

 

Is het jouw beurt om een evenement te organiseren voor de familie, je werk of voor je beste vrienden, maar weet je niet hoe je dit moet aanpakken? Heb je hulp nodig om de verjaardag van je naaste tot in de puntjes geregeld te hebben? Ik help je om ervoor te zorgen dat jouw evenement tot in de puntjes wordt verzorgd. Of het een restaurant is die uitgezocht moet worden, een feest die tot in de puntjes geregeld moet worden. Ik zorg dat jouw evenement een succes wordt.



 

Loop je steeds achter de feiten aan en heb je hulp nodig om zaken weer op orde te krijgen of heb je een event zoals een feestje, etentje die je wilt plannen maar je hebt geen tijd om dit te organiseren? Neem dan contact op met mij via het contactformulier voor een vrijblijvende afspraak.